Lees voor
Clientenbelang op Instagram Clientenbelang op Facebook Clientenbelang op Twitter LinkedIn YouTube

15 september 2022

Campagne Life Coach en toegankelijkheid in metrostations

Van 5 september tot en met 28 november kunt u op 11 grote metrostations op 28 schermen 60 keer per dag 2 campagnes van ons zien. Met een daarvan brengen we Life Coach onder de aandacht van reizigers en met de andere vragen we aandacht voor het vrijhouden van de stoep en geleidelijnen voor blinden en slechtzienden. 

 

De stations zijn: Centraal Station, Zuid/WTC, Nieuwmarkt, Waterloo- en Weesperplein, Wibautstraat, Strandvliet, RAI, Van der Madeweg, Amstelveeenseweg en Spaklerweg. 

 

Beide uitingen zijn in nauwe samenwerking met onze collega's Annemiek Scheijde (coördinator Life Coach) en onze beleidsmedewerker Toegankelijkheid Petra Huidink en Eric Groot Kormelink tot stand gekomen. Overhaus Ontwerp en Communicatie heeft voor het ontwerp gezorgd. 

 

Met de campagne voor Life Coach richten we ons op mensen met een zichtbare én niet zichtbare beperking. Tot en met 23 oktober is de poster met het meisje in de rolstoel te zien, daarna tot en met 28 november de poster met de jongeman in het roze. De campagne voeren we gelijktijdig op onze Social Media kanalen. Dus delen van deze berichten mag!

Facebook-versies van de posters. 

Poster FB Life Coach 550 pixels breed sept 2022.jpg

Poster FB Life Coach 2 550 pixels breed sept 2022.jpg

 

 

Terug naar het nieuwsoverzicht »

Gesprek laden

Deel dit artikel